Ubližujú už aj naším deťom!!! Cez frekvenciu 60Ghz škodlivo vplývajú na ľudské zdravie a kyslík v krvnom obehu!!

Ano, je to tady znovu a opět jsou obětí děti a mládež. Server AE News je podle všeho jediný server, který se dlouhodobě zabývá bizarními případy náhlých kolapsů žáků a studentů ve školách, které nemají dosud uspokojivé vysvětlení. Vůbec první děsivý případ se objevil v roce 2017 na americké škole v Texasu [1].

Na škole Nichols Junior High School ve městě Arlington došlo k záhadným kolapsům dětí i učitelského personálu, lidem bylo ve škole špatně, točila se jim hlava, měli závratě, někteří zvraceli, padali na zem a jedinou úlevou bylo, když budovu školy opustili a vzdálili se od ní na dostatečnou vzdálenost. Když se ale ke škole začali přibližovat, zdravotní problémy se opět začaly vracet, jako kdyby škola něco vyzařovala a čím více se studenti a zaměstnanci ke škole blížili, tím byly příznaky nemocí větší.

Od roku 2017 se v kauze této školy nic nevyřešilo a nastalo ticho po pěšině. Mnoho učitelů dalo výpovědi ze školy, město odvolalo ředitelku za trest za to, že o případu informovala americká média a tím přitáhla na školu negativní pozornost, jenže důvod kolapsů dětí a učitelů se odhalit nepodařilo. V roce 2021 před koncem školního roku se to samé stalo v ČR na policejní škole v Sokolově. O kauze jsme přinesli podrobnosti ve dvou článcích [2][3] a ministerstvo vnitra uvalilo na celý případ informační embargo a od té doby se nikdo již nedozvěděl ani slovo.

V roce 2017 postihly naprosto totožné zdravotní příznaky i zaměstnance americké ambasády v Havaně, o čemž informovala světová média [4] jako o tzv. Havanském syndromu. Americká CIA oficiálně označila zdravotní příznaky zaměstnanců ambasády za důsledek použití blíže neurčené radiofrekvenční zbraně. Zaměstnanci velvyslanectví popisovali bolesti hlavy, mdloby, pocity na zvracení, stavy blízké kolapsu organismu jako při nedostatku kyslíku, těžké dýchání, lapání po dechu, křeče svalů v nohách, případně v rukách. Rovněž ani tento případ nebyl dosud uspokojivě vysvětlen.

Ripple Effect

Tyto hromadné vlny kolapsů dětí ve školách mají svůj neoficiální název jako “Ripple Effect” a ten vznikl v roce 1965 na dívčí škole v Blackburnu ve Velké Británii. Celkem 85 dívek bylo přijato do nemocnice s akutním stavem hyperventilace, lapání po dechu, s akutním stavem závratí, mdlob, zvracení a křečí svalů. Všechny tyto příznaky za normálních okolností lékaři připisují otravám, kdy v lidském organismu selhává transport kyslíku v krevním hemoglobinu, takže kyslík se nedostává k orgánům, do svalů a hlavně ne do mozku, což vede k typickým příznakům akutní hypoxie, nejprve bolestí hlavy, hyperventilace, zvracení a nakonec přichází mdloby.

Mozek se totiž snaží nedostatek kyslíku kompenzovat znehybněním celého těla, aby se otrava nešířila a aby se zpomalil dech. Mozek nedokáže rozeznat, jestli je nedostatek kyslíku v krvi způsoben jedem anebo jinou příčinou. Ve všech zmíněných případech se zkoumalo, jestli ve škole neunikl plyn, jestli není budova zamořena nějakým jedem, oxidem uhelnatým, plísněmi, spórami, ale ani v jednom z případů nebyla kontaminace budov zjištěna. Děti a studenti pouze shodně, jak v USA, tak ve Velké Británii, tak i v ČR popisují naprosto shodné stejné příznaky. A je jasné, proč nelze zjistit příčina, protože se hledá úplně špatně a něco jiného, než by se mělo hledat.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here